tirsdag 27. desember 2011

En trist dag

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Men dagene har gått i ett-travelt med sying, jobb, hus og heim.
I dag ble en trist dag for oss. Hunden vår Gizmo har vært i dårlig form de siste to mnd. Han har slitt med krystaller i urinveiene, og i går kveld stoppet det helt opp stakkar. Gikk en tur med han sent i går kveld for å se om det hjalp å være i bevegelse, men den gang ei. Fikk time hos dyrlegen i dag, så etter å ha gått en tur med han reiste vi dit. De prøvde å stake opp urinveiene, men det gikk desverre ikke. Så da fikk han sovne inn stakkar.
Kommer til å savne han noe veldig, men vet at han har det godt uten smerter nå.
Så hvil i fred kjære, kjære Gizmo min♥♥ Du vil bli savnet. Er så glad for at vi fikk en siste tur sammen  i dag.

6 kommentarer:

  1. Trøsteklem fra meg til deg.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Huff, så fryktelig trist Marita :( Man vet jo at denne dagen kommer, likevel kan man vel ikke helt forberede seg på det... Jeg orker ihvertfall ikke engang tenke tanken, for jeg er så ufattelig glad i min lille hund. Sender masse klemmer og varme tanker til deg og dine <3

    SvarSlett
  4. Huff så trist...
    Det er så leit når man mister en trofast venn.
    Tenker på deg Marita og sender deg varme klemmer.
    Heidi♥

    SvarSlett
  5. Finaste Gizmo'en :( <3

    SvarSlett