fredag 1. april 2011

Snart helg

Ja da nærmer det seg helg igjen-ikke skjønner jeg hvor disse ukene blir av:-) Men det er vel godt tegn på at en trives i hverdagen. Som jeg pleier å si til barna i barnehagen hvor jeg jobber-det er ingen som har så flott en jobb som meg.Jeg har verdens beste jobb!!! Ingen dag er lik:-))
Ellers så skjer det da litt ved scrappepulten også. Har noen bestillinger framover som jeg prøver å få gjort unna. Denne gangen har jeg tre bryllupskort som skal sendes avgårde, og et kort som dattera mi skal gi bort.
 Har brukt litt forskjellige papirer. Magnolia stempel og et fra Lilli of the valley. På papirpose kortet har jeg funnet bilde på nett.
Passer bra at jeg kan sitte ved pulten nå for jeg har en fot som ikke er helt med meg for tiden. Hadde jeg enda visst hva jeg har gjort med den. Men men-det går nok over:-)



Ha ei fin helg alle smmen:-))

3 kommentarer:

  1. Nydelige bryllupskort du ha lågå, å detta hestekortet va berre så tøft.
    God helg Marita!

    SvarSlett
  2. Oisann, her var det mange fine kort! Noen humoristiske og noen vakre, med flott fargelegging og pynt. God bedring til foten din, og god helg ;-)

    SvarSlett
  3. Så lekre kort du har laget!
    Nydelige alle sammen:)
    God bedring med foten din Marita og god helg, klem:)

    SvarSlett