lørdag 16. april 2011

Bursdagskort og snart påske!!

Fikk bestilling på to bursdagskort til et søskenpar. Niesa mi som skulle gi de bort, så hun bestemte hvilke motiv vi skulle bruke.
Ellers skal det bli godt med påske ferie nå. Konrad på 17 har reist til Singapore på tur, Kjersti kommer hjem på onsdag, så Ulrik nyter å være enebarn så lenge. Tenker det blir lenge nok for han jeg:-)
Med så sein påske blir det dårlig med skiføre. Noe som blir rart for jeg kan ikke huske  ei påske uten ski. Men det passer egentlig bra, for jeg får ikke gått på ski med denne foten min. Har fått røntgen time på Lillehammer tirsdag, så jeg krysser fingrene for at de finner ut av hva det er. Nå har jeg vært rolig lenge nok syns jeg!!
Ønsker alle som titter innom ei riktig god påske:-))

2 kommentarer:

  1. Så fine kort,Va fint med slek bakgrunn på "magnolia"kortet. Me like!
    God påske åt de Marita :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige kort begge to Marita:)
    Håper de finner ut av foten din og at du snart blir bra igjen. Ikke noe gøy å gå slik vil jeg tro.
    Ha en riktig God Påske, klem:)

    SvarSlett