søndag 30. januar 2011

Scrappetreff

I helga har jeg vært på tref på Lesja. Har ikke vært så veldig produktiv-ble to kort og en Lo i lettersize.Har fargelagt tre trykk, å de bruker jeg lang tid på. Men det er så koselig og sosialt på sånne treff.
Det ene kortet har jeg brukt transparent embossing pulver på motivet så det blir blankt. Synses ikke så godt på bildet. Det andre er et posekort med motiv fra utklippsarkene som Happyhobby har. På motivet har jeg brukt krakeleringsmaling for å få det til å se gammelt ut. Alltid morro å prøve ut saker og ting.

Tusen takk for ei super helg damer!!

4 kommentarer:

  1. Kjempefine kort Marita :) Takk for ei hyggelig scrappehelg :)

    SvarSlett
  2. Det viktigste med treff er å hente inspirasjon, treffe likesinnede og kose seg synes jeg ;-) Fine kort du har laget!

    SvarSlett
  3. Nydelige kort du har laget!
    Man skal kose seg på treff:)
    Ha en flott dag, klem:)

    SvarSlett