mandag 10. januar 2011

Godt nyttår!

Ja da er vi godt igang med 2011. Med nyttårs-forsetter som en skal prøve å holde o.l. For min del blir det å være litt mer aktiv. Syns jeg rører meg bra, men vil bli bedre og være med på litt forskjellig-aerobic, zumba, spinning, gå på tur til fots og på ski. Får se hva en rekker.
Her er årets første kort. Laget til May-Britt som blir 40 år i dag. Gratulerer me dagen Maya:-) Det er et posekort med lilly of the valley stempel. Fargelagt med promarkers. Ark fra Maja design og MME.
Har også laget meg en ny uke-kalender med ark fra Maja design. Bare digger de nye arkene fra der!!

Ønsker alle som titter innom ei flott og kreativ uke:-)

3 kommentarer:

  1. Godt Nytt År til deg også!
    Nydelig posekort og kalender du har laget:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marita;-)Nyyyyydelig kort du laget til meg.

    SvarSlett
  3. Lykke til med nyttårsforsettene dine :-) Godt å se at du får tid til litt papirpuslerier også. Nydelig kort, og flott kalender! Ses vi på natt-scrap på Happy Hobby eller Toten-treffet kanskje?

    SvarSlett