søndag 17. januar 2010

Award

Jeg har fått en awards fra Torill. Kjempekoselig å få:-)



Disse reglene gjelder for denne awarden:
1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interresante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres,slik at de får vite om denne awarden.

Skal prøve å skrive 7 fakta om meg selv:

1. Elsker dyr-har to hunder og en hest selv.
2. Elsker allslags vær (nesten)-"fins ikke dårlig vær bare dårlige klær"
3. Er så heldig at jeg har en jobb jeg stortrives i. Jobber i barnehage med barn 3-6 år og mange trivelige kolleger.
4. Er gift med verdens beste mann og vi har tre barn sammen på 10, 16 og 19 år.
5. Beste rekreasjon som fins er å få sette seg i scrappekroken eller å gå en lang tur på ski eller føttene.
6. Å sitte framfor dataen å se på alle de flotte bloggene med så mye flott i-da koser jeg meg. Å hvis en samtidig kan shoppe litt, kan det ikke bli bedre:-)
7. Har en tendens til å glemme klokka om kvelden når jeg setter meg i scrappekroken min. Kan bli noen sene kvelder på meg der ja:-)

Denne awarden er det mange som har fått, så min award går til alle flinke og flotte menneskene som stikker innom bloggen min:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar