torsdag 1. september 2011

Klinkekult kjoler

Har virkelig dilla på disse kjolene for tiden. Har også noen som har bestilt kjoler av meg. Det syns jeg er artig:-))
Den brune er det venninna mi May-Britt som skal ha. Sydd av kraftig lin fra Stoff&Stil.
Den andre er til meg selv. Bomullschambrey fra Stoff&Stil, det lilla med hvite prikker er fra ebay.
I helga skal jeg og to venninner på Totentreff på Eina. Gjett om vi gleder oss!! Kvelden har gått med til å pakke ned og litt opp igjen Vanskelig å vite hva en skal ha med. Naboene tror nok jeg er på flyttefot. Gldere meg til å treffe andre med samme dilla som meg selv!!
Ha ei fin helg alle sammen:))

7 kommentarer:

  1. Så flink du er til å sy. Jeg kan også sy litt. Titter av og til innom en sybutikk og lar meg friste til å kjøpe tøy, men får liksom aldri satt meg ned ved symaskina! Blir koslig å møte deg igjen i helga, skikkelig kos :-)

    SvarSlett
  2. Wow de er så utrolig fine de kjolene dine!
    Så flink du er:)
    Ha en riktig god helg, klem:)

    SvarSlett
  3. Nydelige kjoler♥.

    Ha en fin søndag.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett
  4. Herlig kjole du har sydd til meg Marita <3
    Ha en flott dag :-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for sist, hyggelig å være på treff med deg:))Disse kjolene dine er NYDELIGE.... :)))))
    Lurte på hvor du har fått tak i motivet som du har brukt på det ene bryllupskortet i innlegget av 25 juli( det med bil og scooter)?Det var bare sååååå fint!

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Så flott kjoler. Det mønsteret er virkelig anvendelig og fint. :)

    Stikk gjerne innom bloggen min. Mitt første bloglotteri er i gang!

    SvarSlett