lørdag 14. mai 2011

Noen nye kort

Skal i konfirmasjon til ei kusine i morgen. Hun er veldig heste interessert, så da måtte det bli kort med hestemotiv på. Har brukt papir fra MME, diverse blomster og pynt.
Har prøvd å lifte et posekort som Hanne/papirdilla har laget. Hun er bare helt rå på posekort!!
Supermann kortet er det vaktmesteren i barnehagen vår som skal få på 60 års dagen sin.
Sitter å manner meg opp til jeg skal stryke noen bunadsskjorter. Ikke det artigste jeg vet om, derfor drøyer jeg det så lenge jeg kan. Men nå må jeg bare hoppe i det!!
Ha ei fin helg alle sammen:-)


Legg til bildetekst


3 kommentarer:

  1. Så lekkert posekort!
    Nydelige farger og pynt:) Og flott motiv.
    Stilig kort til vaktmesteren også. Tøffe detaljer:)
    Huff ja bunadskjorter er det litt av en jobb med, men så fint når de er klare da:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Nydelig posekort, og det Supermann-stempelet var jo kjempeartig! Lykke til med bunadskjortestrykingen, og ha en super 17.mai :-)

    SvarSlett