søndag 12. desember 2010

3.søndag i advent

Ja da er vi kommet til 3.søndag i advent. Gutta i fammen er på Lillehammer på håndball kamp(Norge tapte mot Sverige) og mor har hatt bakedag. Har bakt fire slag og skal lage kransekake senere i uka. Er med som instruktør for 3-4 åringer i en dansegruppe her på Dombås, og vi skal ha juleavslutning i morgen. Har bakt to kaker dit også.
Jula kommer like brått på meg i år som den har gjort det i alle år før: Har bare fått laget to julekort så langt. Så hvis jeg rekker det, blir den noen enkle kort fra meg i år. Har fortsatt noen dager til på meg......
Legger ved bilder av to esker med kort på toppen. Har strikket og tovet tøfler til to små som har kommet til i høst. Alltid gøy å lage og gi bort sånne ting:-)

Ønsker alle en fortsatt fin adventstid:-))

1 kommentar:

  1. Så nydelige begge to!
    Ja det er en kjempefin gave:)
    Jul blir det uansett! Jeg koser meg og tar det som må tas. Har vært ute i god tid så det meste er gjort.
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett