fredag 12. november 2010

Magnolia kort

Fikk bestilling på et kort som skulle være til ei nyfødt lita frøken. Da fikk jeg en sjanse til å prøve meg på dette nusselige baby stemplet fra magnolia. De har så mange nydelige stempler syns jeg:-))
Vinteren er i anmarsj, og jeg hadde håpet det skulle kommet litt mer snø  i dag. Værvarslet sa så, men det har ikke helt slått til ennå. Kanskje i morgen........
Ellers i helga skal vi ha en liten feiring av de to eldste som ble 20 og 17 år i går.Hvor bliver tiden av sier nå jeg bare!!
Ha ei flott helg:-))

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Kjempefint med bordpuncher og herlig stempeltrykk:)Synes du er kjempeflink som syr på kort,det er jo så fint:)

    SvarSlett
  2. Det motivet er bare så herlig!
    Og et nydelig kort du har laget her:) Lekre mønster ark og flott pyntet.
    God helg Marita, klem:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Marita, God helg åt de å :-)

    SvarSlett
  4. Så alldeles nyyyyydelige kort du lager, Marita!!! Jeg har fullstendig kort-tørke nå, derfor tar jeg en titt inn til deg, for å få inspirasjon!!! Og det funker! :-) Fortsatt god jul!

    SvarSlett